02 December 2013

TM Fanrun 2013



Lokasi : Dataran Putrajaya Precint 3.
Tarikh : 1 Disember 2013
Masa : 7.15 pagi
Jarak : 10km (12km sebenarnya)

Ewah ewah, kemain lagi gambar berlari sekarang ni. Maklumla ai dah bawak tukang amik gambar kehkeh. Kali ni lari pun best gak sebab ada geng dan laluan lari tu tak berbukit bukau. Banyak laluan rata tapi Putrajaya walaupun ko lari pepagi pun rasa panas gilos. Eh eh abang KJ pun ada tau tapi dia tak lari la, dia jadi tukang tembak pistol jew. Okey letteewww...

Sponsor untuk larian ni takde le best sangat sebab tak dapat voucher apa pun. Tapi dia punya sokongan sepanjang lari tu siap ada adik Upin Ipin la, cheerleader la, orang pukul gendang la, adik pakai kaki pelik pun ada tau hahaha tapi aku tak amik gambar sebab aku memang lari cuma bawak ipod kecit kenot je.

Aktiviti biasaaaaa lepas lari kena amik gambar reramai.

Lagi pose gedik-gedik dengan kengkawan.

Aku paksa adik aku join lari gak dan dia sempat amik gambar dengan Upin. Dia siap takde training apa pun tetiba datang lari je.

Result dah keluar dan aku dapat no 234 daripada 8 ratus lebih peserta wanita dengan catatan masa 1jam 25 minit cenggitu. Wahaha, ye ye aku tau takde le bagus sangat. Boleh improve lagi next time.

Korang bila nak join?



No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...