20 March 2014

2

Amboiiii kemain lama tak up entry naaa... hehehe.. bukan apa, kat tempat keja cheq ni ada sepupu baru lepaih espiem keja. Cheq tak buleh nak taip-taip entry takut la nanti kantoi.. Maluuuu.. 

Haghi ni sepupu cheq tak mai keja sebab dia pi amik result. Jadi cheq nak up entry la. 


Buku dari Indonesia ni aku beli masa melamcong ke Bali tahun lepas. Kemain lama simpan baru baca haha. Awal-awal cerita aku macam nak give up sebab agak slow jalan cerita tapi kat tengah-tengah dah semakin okey. Cerita tentang anak gadis yang gempal sebab penyakit genetik Gusni Anisa Puspita bercita-cita nak main badminton. Yang paling tak sangka ni adalah daripada kisah sebenar.

Aik, tu je ke? Hahahaha :p Aku tak reti nak cerita pulak sebab dah habis baca lama tapi sekarang baru nak cerita. Yang aku tau cerita ni bagus sebab kita memotivasikan diri supaya tak mengalah dengan impian. Jalan cerita yang kadang-kadang kelakar tapi selalunya serius dan cara penceritaan masa perlawanan badminton tu aku rasa terlalu detail menyebabkan aku ngelat tak baca. 

Tak rugi baca!


No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...