03 September 2013

penat

bila sampai satu masa
nilai rasa dalam hati ni dah tak ada

bila kita disalahkan sebab rasa cemburu
kita tak boleh mengwar warkan kita ada teman baru
kita tak boleh beri pemberian kepada teman baru
kita tak boleh 'like' status di muka buku
kita tak boleh tulis status takut takut tertuju di hati ulu

bila kita dimarah sebab 'terasa'

TERASA

kenapa?

ikut hati aku dah lama aku terasa rasa
tapi nilai sahabat tu tebal aku buat buat bebal

sampai masa aku rasa aku tak lagi diperlukan


kadang-kadang tu bila mak kata takde siapa akan tinggal dengan kita selama-lama
selain keluarga

hmm.. aku sedang melaluinya..



No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...