This film is super AWESOME! I just love all the actions. From all the Marvels heroes, Captain America and Thor are the most I ignore because I think they were not cool enough. Thor The Dark World for me is so so but this one is really outstanding for me. You won't regret buying the tickets!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Hampir Kena Scam Lagi
Cerita tahun lepas duduk dalam draf. Baru ni ha nak post. Gigih betul scammer sekarang. Minggu lepas (Akhir Nov 2024 punya cerita) aku dapa...
-
disebabkan aku tengah sakit gigi (semalam ada appointment dengan dentist) hari ni rajin mengorek-ngorek cerita braces. braces ni ada m...
-
Ewahhh.. kemain lagi tajuk. Ala-ala wartawan gittew.. aww... kehkehkeh Okey, memandangkan tiket kapal terbang semakin mampu dibeli oleh r...
-
Cerita tahun lepas duduk dalam draf. Baru ni ha nak post. Gigih betul scammer sekarang. Minggu lepas (Akhir Nov 2024 punya cerita) aku dapa...
No comments:
Post a Comment