16 April 2014

KCK Fun Run

Lokasi : Setia City Alam Park, Shah Alam.
Tarikh : 6 April 2014
Masa : 7.30 a.m
Jarak : 7km



Larian ni sesaje je (ewah kemain kau..). Aku join sebab ayah angkat kata nak join akibat dia nampak aku aktif lari-lari ni. Jadi untuk menunaikan hasrat beliau aku join larian ni sebab dekat dengan rumah beliau.

Aku boleh tak tengok info lepas register yang kena amik race kit 29 - 30 Mei 2014 sebab dah terbiasa organizer bagi email bagitau nak amik race kit kat mana. Maka kelam kabut le aku call diaorang tanya acane aku nak amik race kit. Nasib baik diaorang kata boleh amik hari larian tu.

Hari kejadian tu aku ingatkan ada le 3 - 4 orang yang terlupa nak ngambik race kit, ghope-ghopenya ramai lagi tak ambik. Takde la rasa bersalah sangat wahahahaha. Maka berlari-larilah kami kat sana beramai-ramai. Ada dua kategori larian sebenarnya, aku lari 7km dan satu lagi 5km.

Lepak sat sebelum lari kat tepi tasik kekonon sambil tengok orang lain terkinja-kinja buat warming up. Hahaha

Gaya orang semangat! Kamon ayah!

Sangat le bergaya lepas lari. Walaupun sebenarnya lari cuma 6.74 km lebih kurang ikut kiraan pakcik endomondo.

No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...