22 November 2012

Perempuan Nan Bercinta



cerita ni bagi aku sangat berat sebab ia berfantasi yang berfakta.

mengenai kepercayaan syiah dan ahlul bait *pening*

aku tak pandai sangat bab cenggini tapi cuba gak baca dan memang akan diulang baca.

bagi yang suka novel cinta memang tak sesuai untuk anda beli walaupun bagi aku (bagi AKU laa..) penulis cuba mengetengahkan fakta dalam lagu fantasi macam tak berjaya. aku cuba cari rekaan watak yang dapat membawa aku ke alam mereka tapi tak berjaya.

cerita tentang diskriminasi wanita bagi aku dalam cerita ini sebenarnya hanya cuba mengaburi isi sebenarnya isi hati dan kepercayaan penulis.

maaf, mungkin ini tak banyak membantu tapi ini adalah cerita yang perlukan suasana sunyi untuk betul-betul fokus terhadap apa yang dikarang.

haha, aku tak reti nak tulis ayat serius weyh. sorry hokey?

No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...