22 November 2014

BSNPNM2014

Lokasi : Dataran Putarajaya Precint 3.
Tarikh : 11 Oktober 2014
Masa : 8.40 malam
Jarak : 10km



Last year aku tak dapat join sebab doktor tak bagi maklum le baru seminggu keluar wad sebab demam denggi. Jadi, ini adalah kali pertama aku join dan kesimpulan yang aku dapat ialah organizer memang bagus. Aku lari dengan seronoknya.

Apa nak tulis lagi? 2 bulan lepas punya citer ni hahahaha! 

Okey jom la layan bunga api boleh? Hahaha.


Nampak tak gua terkinja-kinja kat garisan penamat? Panas gila lari memalam weyh nasib baik ada hiburan seperti pom pom girls, pakcik badut, orang main dram la.. apa tah yang punjabi tu.. Memang takde le rasa penat sangat sebab otak kita tetiba takde la stress sangat. 

Next year gua nak lari full marathon la!

No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...