22 November 2014

SCKLM 2014

Lokasi : Dataran Merdeka, Kuala Lumpur
Tarikh : 12 Oktober 2014
Masa : 5.30 pagi
Jarak : 21km


Perghh.. Pengalaman lari back to back ni memang penat weyh. Dah la first time aku buat back to back ni. Aku memang respect abis la orang yang dapat buat half marathon siang malam apatah lagi full marathon siang malam. Aku yang buat malam 10km siang 21km pun semput.. Tapi aku memang lari dengan penuh semangat sebab aku dah prepare dalam otak dan hati yang aku kena bekerja keras. Aku habiskan larian dalam 3 jam setengah gak *ye ye lambat* Tapi yang penting bagi aku ialah aku mampu dan aku tahu celah mana aku kena improve lagi. 

Organizer yang bagus gak, water station menepati standard antarabangsa (kemain komen ko senah, macam pro sangat lalalala). Walaupun tak semeriah BSNPNM malam sebelum tu tapi tak mengecewakan dan tak membuat aku menyumpah hati kira okey la tu kan?

Aku sampai tu memang kena park keta jauuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh... Dah le sampai lambat sebab Enche' John Lejen tu perasan dia boleh park keta dekat-dekat, maka aku terpaksa berlari dalam 3km kot sebelum aku lari half marathon. Penatnya ya aulooo... Tapi takpe sebab aku tau aku mampu buat. Fuh ayat ko.. Kehkehekeh.


Route dia okey gak.


Kat tempat start and finishing line. Lebih kurang time itulah yang kome nampak kat kotak masa 21km tu. Kalau lenkali korang masuk marathon dah abis lari sila le jauh sikit dari tempat abis jangan le buat pulau kat situ. Kat situuuuu gak nak update memacam dah kenapa? Adeehh..


Gambar medal daripada marathonorange.com. 

Next year plan nak skip dulu sebab plan nak lari full marathon BSNPNM tapi kalau takde back to back nak join gak laa..

No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...