21 October 2013

Pink Charity Run 2013


Lokasi : Padang Sultan Sulaiman, Klang.
Tarikh : 13 Oktober 2013
Masa : 6.30 pagi
Jarak : 12km

Kali ni aku serius sebab letak gambar sendiri. Sebab? Sebab aku tak sempat nak ngambik gambar lain. Ni je yang hado! 

Ini adalah larian yang yang sangat tragik sesangat! Partner aku bersiap mengalahkan pompuan. Hangin je mak menunggu! Siap sikat rambut bagai! Dah tau lambat dia boleh buat rilek je. Mak dah la jenis takleh nak lambat ni. Dah tu lari dalam hujan kau! *hamik banyak betuk '!' aku hari ni*

Yang paling best sekali ialah aku dapat tempat terakhir sebab start pun dah lambat. Aku berusaha gak kejar tapi dengan keadaan badan aku yang demam lari dalam hujan dan jarak larian dah jauh sangat maka aku tak dapat kejar sampai abis. Tapi aku gagahkan jugak buat muka tebal habiskan larian. Tu yang entry sebelum ni lepas aku lari terus demam dan kena masuk wad kat hospital. Hampeh! Yang paling aku rasa terkilan, aku tak dapat nak lari 21km untuk BSNPNM sebab doktor dah bagi warning kat aku supaya jangan lari dulu sebab takut ada pendarahan dalaman. 

Takpe la, anggap je la takde rejeki aku nak buat half marathon. Tapi mak tetap jeles dengan mereka-mereka yang berjaya habiskan larian malam tu. Tahniah tau korang! 

No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...