01 February 2013

Restless Heart




Destiny Heart, tak sedar yang dia ada bakat dalam mencipta lagu dan menyanyi sehingga kawan dia si Copper cabar dia masuk pertandingan Kentucky Idol dan terus jadi juara. Lepas tu dia terus bertekad nak jadi penyanyi dan tinggalkan Wilmot pergi Nashville. Malangnya dia tak sangka betapa sukarnya nak menonjolkan bakat di bandar besar tersebut. Selama 4 tahun dia bekerja sebagai waitress sehingga Seth, kawan sekolah yang dia suka datang melawat dan segalanya mula berubah menjadi semakin baik. Namun, semua kejayaan ada harganya bila dia semakin sibuk dan jauh daripada Seth dan bapanya yang tidak bersetuju dengan pilihannya untuk menjadi penyanyi. 

Ewah, ewah.. macam pengulas tak? :pp Haha. Buku ni aku beli masa pegi Melbourne last year. Okey, cerita ni bagi aku biasa-biasa je, takde la menarik sangat sebab dah boleh agak jalan cerita dia. Penulis pun bagi aku takde la bagus sangat sebab dia tak dapat buat aku rasa nak baca lagi dan lagi. Macam tak teruja sangat. Aku rasa remaja yang baru naik dan bercita-cita nak jadi penyayi suka kot cerita macam ni.  

No comments:

Post a Comment

Keputusan Terburu-Buru

Wah kemain tajuk post mengundang sangat, padehal nak cerita pasal marathon je. Dah bertahun tak masuk event lari ni sebab takde motivation. ...